21 березня
ONLINE
11:00 - 15:00
На онлайн-інтенсиві режисер фільму "Мої думки тихі" поділиться неоціненним досвідом власних помилок. Аналізуючи власний шлях, від ідеї до показу, від студента — до призера кінофестивалю в Карлових Варах — він спробує (в характерній манері) застерегти всіх від найголовнішого — роботи в кіно...
Антоніо Лукіч
Режисер, сценарист
Антоніо Лукіч — відносно молодий режисер кіно і телебачення. Крім 4 короткометражних фільмів і телесеріалу, в свої 27 років зняв дебютний повнометражний фільм «Мої думки тихі».
Який здобув широку популярність у фестивальних колах та серед глядачів. Проте як режисер, Антоніо крім успіхів розкаже про власні помилки та сумніви — навіщо знімати кіно і як?
"Мої думки тихі" це:
"Мої думки тихі" це:
ЯК ПРОЄКТ:
- переможець пітчингу Одеського кінофестивалю 2017
- переможець пітчингу Boat Meeting Молодості 2018
- переможець пітчингу work-in-progress Одеського кінофестивалю 2018
- учасник пітчингу work-in-progress Connecting Cottbus
- переможець пітчингу work-in-progress Meeting Point Вільнюського кінофестивалю 2019

ЯК ФІЛЬМ:
- Спеціальний приз журі кінофестивалю в Карлових Варах у конкурсі East of the West 2019
- Гран-прі Одеського кінофестивалю 2019 за найкращий український фільм, приз кінокритиків за найкращий український фільм, приз за кращу акторську роботу
- «Кращий фільм за версією молодіжного журі» кінофестивалю Tofifest Торунь 2019
- Спеціальний диплом журі Мінського міжнародного кінофестивалю «Лістапад»
- Спеціальний диплом журі кінофестивалю в Кишиневі
- Кінофестиваль «Корона Карпат» приз за найкращий фільм, кращу акторську роботу, кращий режисер
- Приз Кіноколо «Відкриття року» за найкращий дебют від кінокритиків України, приз за «Кращу акторську роботу» ...
- Учасник кінофестивалів у Відні, Кілкенні, Котбусі, Трієсті та ряді інших.
ПРОГРАМА ІНТЕНСИВУ
Трошки про кіно
Навіщо Джиму Джармушу Instagram? Що робить сучасний кінематограф таким одноманітним? Як намацати нерв часу? Автор інтенсиву поділиться баченням сучасного кіноконтексту.
Ідея
З чого починається фільм? Де живуть ідеї? Девіду Лінчу потрібно 70 ідей для повного метра. А Софії Копполі достатньо однієї. Скільки потрібно вам? Робота з ідеєю власного фільму.
Заявка
Як зловити і зафіксувати ідею? Як зрозуміти що це те, що згодом може стати фільмом? Як перетворити ідею в повноцінну заявку?
Сценарій
Як почати працювати з заявкою? Як перетворити заявку в синопсис, а синопсис в сценарій? Робота з деталями. Інструментарій написання тексту. Досвід написання сценарію "Мої думки тихі" - чудові історії відвідування зоомузеїв, стоматологій і спілкування з таксисткою. Техніка "освоєння".
Пошук героя
У сорокових роках "обличчям часу" була Марлен Дітріх, в п'ятидесятих — Мерилін Монро, в дев'яності — Брюс Вілліс. Хто зараз герой сучасності? Хто ваш герой? Як його знайти?
Збірка проекту
Оформлення проєкт. Що, навіщо? У чому головні хитрощі грамотної підготовки проєкт? На прикладі матеріалів проєкт фільму.
Дружба з продюсером
"Це не ви шукаєте продюсера — продюсер шукає хорошу ідею". Спільне планування бюджету. Що вимагати від продюсера і як залишитися друзями після виходу фільму на екран?
Акценти пітчингу
Про що говорити на презентації проєкту, а про що краще мовчати? Куди подіти руки під час промови? Що повинен говорити режисер, а що продюсер? Досвід пітчингів Одеси, Котбуса, Вільнюса.
Підбір команди
У чому тонкощі роботи з кожним із ключових департаментів? Як шляхом маніпуляцій змусити людей працювати на свою ідею? Що вимагати й що шукати від кожного зі своїх майбутніх співробітників?
Кастинг і репетиція
"Мій актор — це не той, хто красиво говорить, мій актор — це той, хто красиво мовчить". Основні принципи підбору акторів, створення ансамблевості. Скільки разів можна репетирувати сцену, щоб не замучать артиста перед фільмуванням?
Хитрощі пре-продакшну
Які процеси в підготовці можна запускати паралельно? Як написану сцену перетворити в готовий знімальний лист? Приклади розкадрування і чи є в них сенс? Робота з дошкою референсів.
Адаптація
Найенергоємніший процес. З чого почати? Чи варто адаптувати сцену під локацію, або локацію шукати під сцену? Чи варто шукати актора під роль? Або переписати роль під цікаву людину? Приклади кастингу. Від сцени, до готового фільму.
(Див. картинку на слайді внизу)
Оператор
Хто оповідач нашої історії? Як персоніфікувати камеру? Вибір стилістики фільмування.
Продакшн
"Зарплата в кіно - це різниця зароблених грошей і витрачених потім на невропатолога". Як пережити зйомки? Хто за що відповідає на майданчику?
Пост-продакшн
Робота з режисером монтажу. Приклади монтажу сцен — від написаної в тексті, через чорновий монтаж — до чистового. "Ми показуємо, не того хто говорить, а того хто мовчить".


Работа над звуком
"Картинка — це те, що є. Звук — це те, чого немає". Робота зі звукорежисером. Приклади звукового монтажу сцен. Приклади звукових рішень. Як знайти звуковий образ фільму?


Фестивальна стратегія
Як влаштовані сучасні фестивалі? Як туди потрапити? Який в них сенс? Чи повинен фестиваль за своїм задумом монтуватися з вашим фільмом?
Презентація фільму
Що говорити перед показом власного фільму? Як слухати зал і отримувати з цього практичний досвід? Яку вигоду повинен переслідувати режисер крім туризму роз'їжджаючи по світових кінофестивалях?
Що далі?
Фільм показано, що тепер?
Після кожної пройденої теми — пауза на обговорення та ваші запитання.
ВІД РОЗКАДРУВАННЯ ДО ГОТОВОЇ СЦЕНИ
Ми розглянемо докладно процес "адаптації". Пройшовши фільтри скорочень, локацій, репетицій — що в підсумку залишається від ідеї? На прикладі матеріалів фільму — вчимося ставити завдання.
Антоніо Лукіч
пряма мова:
"Минулого разу, відмовляючи студентів займатися кіно, я зайвий раз переконався у зворотному, і здається навіть більше зацікавив всіх скоріше приступити до реалізації власної дурної мрії. Я жартую, що отримання фінансування на фільм — це найлегша частина виробництва. Я жартую, що внутрішня гармонія і режисура — речі несумісні. Я жартую, що тільки кепська атмосфера на майданчику допоможе на виході отримати відмінний матеріал ... чи так це насправді?"
На кого розрахований інтенсив?
З метою збільшення бази творчих і технологічних знань, курс буде корисний:
Абітурієнтам та студентам
Початківцям і режисерам що практикують, сценаристам
Людям, які відчувають дефіцит знань про реалії сучасного кінопроцесу і заручникам індустрії, які хочуть краще розуміти психологію режисера
Умови
Для оплати участі в ONLINE-інтенсиві потрібно зареєструватись, після чого ви отримаєте реквізити для оплати на вказану електронну пошту.

В день інтенсиву на цій сторінці появиться кнопка входу в особистий кабінет, використовуючи електронну пошту, яку ви вказали під час реєстрації. Після здійснення входу вам буде доступна сторінка зі стрімом та полем в якому ви зможете поставити питання.
450 гривень.

4 години.
Старт в 11:00
За підтримки: